Kreativitás röviden

Hogy is kell neki fogni egy google reklám készítésének és mi alapján lesz jó egy adwords kampány? A reklámok lényege, hogy röviden, ám de velősen fogalmazza meg és közvetítse a vállalat legfontosabb vagy épp a legaktuálisabb, legfrissebb információit. A google reklám lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy a legismertebb kereső felületén hirdesse meg akcióit, újonnan nyitó üzleteit vagy bármi mást. A google reklám nagy előnye, épp úgy mint az adwords-é is, hogy az emberek többsége a Google felületén olvassa a híreket, nézi meg a várható időjárását és vagy informálódik bármelyik szolgáltatásról, áruról vagy vállalatról. És mindez az egész világon így van, nem csak hazánk országhatárain belül, vagyis nincsenek földrajzi korlátok semelyik cég számára. Ugyanúgy olvashatják hirdetését Ausztriában, Dániában, Amerikában vagy épp Kínában és megrendelhetik a közkedvelt termékeket, épp úgy, mint magyar társadalom képviselői. Az adwords nagy előnye, hogy bárki el tudja készíteni saját hirdetését és ha valamivel elakadna, ingyenesen kérhet segítséget a Google csapatától. Vagyis nincs szükség előképzettségre vagy tapasztalatra, bárki hozzáláthat google reklámja készítésének, legyen az egy diáklány, vérbeli háziasszony vagy az eladó a sarki pékségből.